Arhitektice u svijetu mode: Leila Nanuk i Hana Fort-Mlakar ruše granice kreativnosti

Beauty

ajme_portal_post

Zagrebačke arhitektice Leila Nanuk i Hana Fort-Mlakar, osim što dijele strast prema arhitekturi, uspješno su se upustile u svijet mode i dizajna

Leila je osnivačica brenda NEK’ SI, poznatog po prilagodljivim naušnicama, Neksicama, dok je Hana vlasnica agencije HFM Scouting, koja pomaže novim modelima u pronalasku njihovog mjesta u modnoj industriji. Njihova zajednička misija u novoj kampanji povodom Dana žena je osnažiti žene da prigrle sve svoje uloge bez nametanja i ograničenja.

Kampanja koja slavi svestranost žena

Svaka žena nosi u sebi moć da istovremeno bude liderica, umjetnica, majka i poduzetnica – sve u skladu s vlastitim izborom. Leila, arhitektica, dizajnerica i odnedavno majka, te Hana, arhitektica, vlasnica agencije HFM scouting i majka dvogodišnje djevojčice, svojim primjerom žele pokazati da žene mogu balansirati više uloga, ali na vlastitim uvjetima, stoga su udružile snage u kampanji koja slavi svestranost žena i potiče ih da prigrle sve svoje uloge. “Svaka žena može imati jednu ili više uloga po vlastitom nahođenju. Ne postoje one manje ili više vrijedne; svaka je žena posebna upravo takva kakva jest,” poručuju.

Kroz HFM scouting agenciju, razvila se inicijativa promocije hrvatskog dizajna. Ideja inicijative je predstaviti nove modele koji će nositi proizvode hrvatskih dizajnera te time promovirati hrvatski dizajn i proizvod.

“Želim kroz HFM agenciju promovirati kvalitetan dizajn – a koncept branda NEK’SI je kvalitetan, inspirativan i kreativan” govori Hana.

Naime, sam naziv brenda proizlazi iz fraze “Nek’ si!” koju često čujemo od frendice kada smo joj se pohvalile nekom sitnicom koju smo si priuštile. Međutim, nije u pitanju samo poklon sebi – može to biti i odvažna odluka, odrješit potez ili odlučan postupak.

Od arhitekture do dizajna nakita Nek’ si

Za Leilu Nanuk, dizajn nakita samo je još jedan način primjene arhitektonskih principa. “Granica između dizajna i arhitekture često je vrlo tanka. Realizacija arhitekture je proces koji traje mjesecima ili godinama, dok se u dizajnu rezultati vide puno brže. NEK’ SI je nastao iz želje da ono što je nacrtano što prije ugleda svjetlo dana,” objašnjava Leila.

Njezina najnovija kolekcija naziva OTTO, zadržava prepoznatljiv NEK’ SI koncept prilagodljivih, mix&match naušnica, ali donosi pročišćenu estetiku i suptilnu žensku eleganciju. “Inspiracija je proizašla iz materijala, točnije plexi stakalaca koja reflektiraju svjetlost i stvaraju igru zrcalnih odsjaja,” dodaje Leila.

“Arhitektura i Neksice imaju štošta zajedničkog. Arhitektura se vrlo blisko bavi temom svjetlosti, sjena i zrcaljenja. Većina kolekcija Neksica naglasak stavlja na te komponente. Nastavci naušnica prozirni, sjajni ili zrcalni, te ovisno o okolini i dobu dana, na njima opažamo zanimljive refleksije. Igre svjetla i sjene, prisutne su je u svim značajnim arhitektonskim ostvarenjima,” ističe Leila.

HFM Scouting: Podrška novim modelima

S više od deset godina iskustva u modnoj industriji, Hana Fort-Mlakar, osnovala je agenciju HFM Scouting 2024. godine. Cilj agencije je savjetovati i usmjeravati nove modele prema odgovarajućim modnim agencijama. “Moda me privlačila prije arhitekture. Otvaranje scouting agencije bio je logičan korak koji mi omogućuje organizaciju, snimanja i kreativno izražavanje,” kaže Hana.

Svojim iskustvom želi pomoći budućim modelima da se snađu u svijetu mode. “Onima koje zanima bavljenje modellingom, savjetujem da se obrate scouting agenciji ili iskusnom modelu. Važno je razmotriti mogućnosti, što posao donosi i što zahtijeva, te procijeniti ispunjava li naša očekivanja. Rado ću podržati buduće modele u njihovim prvim koracima, pripremiti ih i pomoći odabrati agenciju koja će im najviše odgovarati.,” ističe Hana.

nek-si-naušnice

Photoshooting organiziran u sklopu kampanje se savršeno uklapa u prostor koji spaja tradiciju s modernim izražajem, simbolizirajući bezvremensku ljepotu i snagu žene, a brend NEK’ SI je prezentirala iznimno draga Nika Ištuk iz agencije HFM scouting. “Posebnu zahvalu upućujemo Muzeju za umjetnost i obrt za ustupanje prostora palače Gvozdanović za fotografiranje, koji je svojom estetikom i simbolikom bio savršen izbor za snimanje kampanje,” ističu. Palača Gvozdanović nosi bogatu povijesnu i kulturnu vrijednost te je dom istoimene zbirke koja čuva dragocjene umjetničke i obrtničke predmete iz prošlih stoljeća. Ova zbirka pruža uvid u estetiku i način života prošlih vremena, a njen značaj i utjecaj na očuvanje kulturne baštine neprocjenjivi su.

Sviđa ti se ovaj članak? Podijeli ga s prijateljima!
ajme-logo-zeleni

NAJNOVIJI ČLANCI

IBeauty Day by Extravagant: Ekskluzivni beauty event u Rijeci

Beauty

JOKER fashion portfolio

Beauty

Ducray predstavlja novu generaciju Kelual Squanorm šampona

Beauty