Kako je novi simbol flerta osvojio Europu i uveo ljubav u lokalne trgovine?

Lifestyle

ajme_portal_post

Što znači ananas naopako?

Zaboravite beskrajno svajpanje po dating aplikacijama – nova mjesta za flert su postala lokalne trgovine! Sve je počelo u Španjolskoj, gdje je jedan sasvim običan odlazak u supermarket prerastao u zabavni društveni eksperiment. 

Ovaj neobičan trend započeo je u lancu trgovina Mercadona, iako lanac tvrdi da nema ništa s time. Popularnost je naglo skočila zahvaljujući viralnom videu španjolske komičarke Vivy Lin, koja je na TikToku zabilježila zanimljiv fenomen – između 7 i 8 navečer, trgovine su bile pune samaca. U svom videu, Vivy je s osmijehom prokomentirala da svi oni nisu tu zbog popusta na banane, već zbog nečeg drugog: flerta. S osmijehom je nazvala to vrijeme “satom spojeva u Mercadoni” i uputila gledatelje kako mogu biti dio igre – uzmite ananas, okrenite ga naopako i stavite u kolica!

@yosoyvivylin

¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román

♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) – Kenji Ueda

Viralni trend koji je osvojio Europu

Nakon što je Vivyin video postao viralan, ananas naopako postao je prepoznatljiv simbol – ne samo u Španjolskoj, već i diljem Europe. TikTok i Instagram ubrzali su širenje ovog trenda izvan Mercadone. U trgovinama Portugala i Italije sve češće se mogu vidjeti samci koji s ponosom guraju kolica s okrenutim ananasima, a društvene mreže pune su videa ljudi koji pokušavaju “slučajno” sresti svoju simpatiju u odjelu s vinom ili voćem.

Jedna korisnica TikToka duhovito je primijetila: “Ako te ne udari kolica s ananasom, je li to uopće pravi flert?” U međuvremenu, mnogi su počeli koristiti i druge proizvode kao zamjenu za ananas kada ga ne mogu pronaći – od konzerviranog voća do boca vina ili leće.

Pobuna protiv digitalnog svijeta dejtanja

Iza smijeha i zabave krije se dublja priča. Stručnjaci kažu da je ovaj trend odraz sve većeg nezadovoljstva online upoznavanjem. Umor od aplikacija za dejtanje, beskonačno svajpanje i neosobni razgovori preko ekrana doveli su do toga da sve više ljudi traži stvarne, spontano nastale veze. Osjećaj otuđenosti postao je raširen među mladima, a upravo zbog toga ljudi se vraćaju tradicionalnijim načinima upoznavanja – bilo da se radi o školama trčanja, timskim sportovima ili pub kvizovima. Flert u trgovini sada postaje simbol te pobune.

Ananas, koji je nekada bio simbol bogatstva i dobrodošlice, a kasnije povezan s neobaveznim seksom u zajednici svingera, sada postaje znak za nešto dublje – potraga za stvarnim, osobnim susretima. Sve više mladih ljudi želi odmaknuti se od hladnih ekrana i osjetiti uzbuđenje pravog susreta.

ananas-4

Pravila igre: Kako uspjeti s ananasom

Ako razmišljate o iskušavanju flerta s ananasom, evo nekoliko savjeta kako “odigrati” igru na pravi način. Prvo, ključan je tajming – između 7 i 8 navečer je vrijeme kada najviše samaca zalazi u trgovine. Važno je odabrati pravi odjel – ako tražite brz i ležeran susret, probajte sa smrznutom hranom, ali ako ciljate na nešto dugotrajnije, uputite se prema odjelu s vinima. Također, ako ste stariji od 40 godina, vino je sigurna zona, kažu španjolski TV savjetnici.

Naravno, ne ide sve uvijek po planu. Neke trgovine postale su kaotične, pa su čak morale pozvati policiju da smiri situaciju! Primjerice, u Bilbau, Mercadonini zaposlenici suočili su se s hordama tinejdžera koji su s praznim kolicima i ananasima preplavili trgovinu. Htjeli su isprobati ovu novu verziju “supermarket ljubavi,” ali su završili stvarajući gužve koje su smetale pravim kupcima.

Je li ananas budućnost dejtinga?

Iako je ova igra zabavna, mnogi se pitaju je li to zapravo reakcija na digitalni svijet dejtanja koji sve više gubi svoju privlačnost. Mnogi mladi se osjećaju iscrpljeno od aplikacija poput Tindera, te traže načine kako se ponovno povezati s ljudima u stvarnom svijetu. Ananas je možda tu da nas podsjeti da je stvarna, autentična povezanost izvan digitalnog svijeta ono što zaista tražimo.

Bilo da vam je cijela stvar simpatična ili smiješna, činjenica je da ovaj trend ima dublju poruku – ljudi su željni pravih susreta, a ne virtualnih veza. Pa ako uskoro vidite nekoga s ananasom u trgovini, možda vrijedi proći kraj te osobe dva puta. Tko zna, možda vam srce zatreperi baš u odjelu s voćem!

Sviđa ti se ovaj članak? Podijeli ga s prijateljima!
logo_green

NAJNOVIJI ČLANCI

Biograd na Moru ugostio najveći modni spektakl!

Lifestyle

Ružičasti listopad, ružičasta joga… glupi rak 

Događanja

Kako je Split, prošlog vikenda, postao wellness oaza

Lifestyle